یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۹:۳۲:۱۶

تردد 851 شناور ایرانی و خارجی در بندر امام

باشگاه خبری فراساحل: تعداد 851 فروند شناور ایرانی و خارجی در ابعاد و انواع مختلف توسط کارشناسان عملیات دریایی تحت شرایط ایمن و مطمئن در بندر امام پهلودهی، جداسازی، جابه‌جا، وارد و خارج شده اند. در شش ماهه نخست سال جاری، به بیش از 850 فروند کشتی در مجتمع بندری امام خمینی خدمات دریایی متعدد ایمن و مطلوب ارائه شده است.به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی استان خوزستان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان عملیات دریایی این اداره کل برای ارائه خدمات دریایی مطلوب به شناورهای ورودی و خروجی به این مجتمع بزرگ بندری اظهار کرد: تعداد 851 فروند شناور ایرانی و خارجی در ابعاد و انواع مختلف توسط کارشناسان عملیات دریایی تحت شرایط ایمن و مطمئن، پهلودهی، جداسازی، جابه‌جا، وارد و خارج شده‌اند.

مهندس گرایلو در ادامه افزود: سوخت‌رسانی و آبرسانی نیز از دیگر خدمات دریایی در این مجتمع بندری است که به بیش از 200 فروند شناور خارجی و ایرانی در شش ماهه نخست سال جاری ارائه شده است. وی همچنین با اشاره به اینکه 36 درصد کشتی‌های ورودی در شش ماهه نخست امسال حامل کالاهای خطرناک از جمله کالاهای شیمیایی، گازی و مشتقات نفتی بودند، اظهار کرد: خدمات‌‎رسانی به این گونه شناورها مستلزم مراقبت‌ها و تدابیر ویژه‌ای است که میزان خطرات احتمالی در حین عملیات دریایی را به حداقل ممکن برساند. معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به افزایش تعداد و سایز شناورهای ورودی در شش ماهه اخیر افزود: با توجه به افزایش تعداد شناورهای ورودی با طول 200 الی250 متر به میزان 11 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، عملیات دریایی جهت این دست شناورها به لحاظ پیچیدگی، زمان بیشتری را می‌طلبد که با این وجود به همت عوامل اجرایی این اداره کل، عملیات دریایی مرتبط در شرایط کاملاً ایمن صورت پذیرفته است.

مهندس گرایلو در ادامه گفت: نظارت مستمر بر تردد ایمن شناورها، همکاری با شناورهایی که با اشکالات فنی مواجه می‌شوند و ارائه خدمات اطلاع‌رسانی از طریق سامانه کنترل ترافیک دریایی(V.T.S) در همه عملیات‌های دریایی، از جمله اقدامات این اداره کل است که برای مدیریت عملیات‌های دریایی صورت می‌پذیرد.




  کد خبر : 2733
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :